ارتباط خود را با ما حفظ کنید

برای حفظ ارتباط با دکتر سحر طهرانی، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. اول از همه می‌توانید شماره تماس و ایمیل دکتر را در دسترس داشته باشید و در صورت لزوم با او تماس بگیرید و یا ایمیل بفرستید. همچنین می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی با دکتر تماس بگیرید و صفحه او را دنبال کنید تا از آخرین اخبار و مطالب مرتبط با حوزه کاری او مطلع شوید. همچنین می‌توانید در جلسات و نشست‌های داخلی یا بین‌المللی حاضر شده و با او در ارتباط باشید و از فرصت استفاده کنید تا با او به صورت حضوری صحبت کنید و در ارتباط باشید. در نهایت می‌توانید با ثبت نظرات و انتقادات خود در مورد خدمات و کارهای او، ارتباط مستمر را حفظ کنید.

به سلامتی دهان و دندان خود اهمیت دهید!

سلامتی دهان و دندان برای هر فردی بسیار مهم است. داشتن دندان های سالم و تمیز به شما کمک می کند در بیمارستان به آلودگی های بیشتر خود نخورید. هر روز غذا و نوشیدنی خوردن باعث ایجاد رسوبات بر روی دندان ها می شود که اگر به موقع تمیز نشود باعث ایجاد بیماری های دهانی می شود. همچنین، تجویز شده است که هر شش ماه یکبار باید از دندان پزشک بازدید کنید تا بتوانید سلامت دندان های خود را حفظ کنید. مهمترین نکته در این مورد، اهمیت تمیزی روزانه دندان ها و استفاده از محصولات بهداشتی مناسب مانند مسواک و خمیر دندان است که می تواند به شما کمک کند نسبت به بیماری های دهانی پیشگیری کنید.

خدمات دندانپزشکی مجموعه‌ای از تمام روش‌هایی هستند که به تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان، لثه و دندان‌ها می‌پردازند. این خدمات شامل طیف کاملی از امکاناتی همچون جایگزینی مواد پرکننده‌ی فلزی ضار با موارد کامپوزیت جذاب، اصلاح دندان‌های کج یا بیرون‌آمده با استفاده از مسواک، روکش دندان و تمام روش‌های ارتودنسی می‌باشد. این روش‌ها در حفظ سلامت دندان و لثه بسیار مهم هستند و همچنین مشکلات رایج مرتبط با بازدید از دندان‌پزشکی نظیر اضطراب دندان‌پزشکی، کاهش خونریزی دهانی و بازگردانی رنگ و سلامت دندان‌های سفید را نیز برطرف می‌کنند. با مراجعه منظم به دندان‌پزشک و آزمایش‌های دندان، شما می‌توانید به سلامت دندان‌های خود کمک کنید و اطمینان در زمینه لبخند ایجاد کنید. درک اهمیت خدمات دندانپزشکی و توجه به دندان‌های خود را نمی‌توان به اندازه کافی تاکید کرد.

تلفن تماس

09116111883

پست الکترونیک

info[@]drsahartehrani.ir